PracaGrupypl.praca.dyskusjeinternet - czyli jak nas reprezentują w Genewie !! › Re: internet - czyli jak nas reprezentują w Genewie !!
  • Data: 2003-12-22 19:24:25
    Temat: Re: internet - czyli jak nas reprezentują w Genewie !!
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gaper" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bs76s9$2au$1@inews.gazeta.pl...

    > ŻENUJĄCE !! i to mówi decydent z tytułem profesora:-((

    To jeden email juz wlasnie dostal.
    Nie ma w nim co prawda inwektyw ale na wszelki wypadek wyslalem
    go korzystajac z komorki jako modemu. zaczynam sie tez juz powoli
    pakowac, komputer sprzedaje, zona wyjezdza do mamusi, spodziewam
    sie najdalej jutro ekskomuniki, pojutrze zwolnienia z pracy, a
    gdzies za tydzien sadzac po refleksie jak juz wyemigruje w
    Bieszczady, pewnie mi ABW zrobi w mieszkaniu przeszukanie na
    okolicznosc zdrady stanu.
    Zegnajcie
    To moj ostatni email, bo przedostatni napisalem do polskiego
    ministra
    miedzy inymi z zapytaniem ile zarabia.
    ;))
    VomitroN