PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
    From: Yakhub <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: inspiracje
    Date: Fri, 9 Jul 2010 08:28:13 +0200

    Dnia Thu, 8 Jul 2010 22:10:37 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:i156gk$h43$1@news.dialog.net.pl MiReK

    ... oczywiste ...

    ... bo podpięci jestetśmy do Polpaka i mamy ruter ...

    ... bo od tego rutera biegnie kabelek do switcha ...

    ... bo ruter robi od razu jako serwer DHCP ...

    ... bo czasami trzeba podłączyć do sieci nowy komputer ...

    ... bo mamy jakiś pożalsięboże system ERP, któremu czasami trzeba stworzyć
    nową bazę,

    ... czasami nawet trzeba zainstalować gdzieś nowy program ...

    ... bo pani Kasia z sekretariatu tego nie potrafi ...

    ... bo czasami przyjmujemy nowego pracownika i trzeba mu utworzyć konto
    emailowe. A czasami kogoś zwalniamy i trzeba mu zmienić hasło. A czasami to
    nawet się coś zepsuje i potrzebujemy kogoś, żeby wezwał serwis i rozumiał
    to, co mówią ...

    > IMO takich omnibusów to nie ma. Kolejne ogłoszenie tępych oszustów, co to
    > chcieliby mieć ciężarówkę, samolot, jacht, rower wodny, pralkosuszarkę i
    > wibrator w jednym.

    Patrz wyżej.

    > Ponadto jeśli udało ci się prawidłowo przeklepać treść ogłoszenia, to
    > podejrzewałbym durniów, bo MS Exchange pisze się tak, jak ja to napisałem.

    Zapłacili parę złotych za oprogramowanie, to teraz się chcą przy okazji
    pochwalić, ile mają serwerów :).

    --
    Yakhub