PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: inspiracje
    Date: Thu, 8 Jul 2010 22:10:37 +0200

    W wiadomości news:i156gk$h43$1@news.dialog.net.pl MiReK
    <r...@a...pl> pisze:

    > Jest sobie takie ogloszonko:
    > Wymagania osoby zatrudnionej na stanowisku:znajomość j.angielskiego
    > ,wykształcenie wyższe (informatyka, elektronika,
    > telekomunikacja),doświadczenie w zawodzie,umiejętność budowy i
    > administracji sieci WAN, LAN,dobra znajomość podstawowych zagadnień
    > sieciowych (TCP/IP DNS )Obowiązki:instalacja, aktualizacja,
    > konfiguracja sieci, środowiska Windows,tworzenie baz danych, wdrażanie
    > rozwiązań systemowych,administrowanie na zaawansowanym poziomie
    > aplikacjami i systemami operacyjnymi oraz produktami Microsoft ( Ex
    > Change, MS SQL, Active Directory).
> [...]
    IMO takich omnibusów to nie ma. Kolejne ogłoszenie tępych oszustów, co to
    chcieliby mieć ciężarówkę, samolot, jacht, rower wodny, pralkosuszarkę i
    wibrator w jednym.
    Ponadto jeśli udało ci się prawidłowo przeklepać treść ogłoszenia, to
    podejrzewałbym durniów, bo MS Exchange pisze się tak, jak ja to napisałem.
    Podstaw możesz się nauczyć po części w domu. 2 (lepiej 3) kompy, sieć, soft,
    lektura, kupa czasu i roboty. W pojedynkę naprawdę ciężko.

    --
    Jotte