PracaGrupypl.praca.dyskusjeinne nietypowe sposoby rekrutacji › Re: inne nietypowe sposoby rekrutacji
    From: "Laczek" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: inne nietypowe sposoby rekrutacji
    Date: Thu, 3 Jul 2003 11:28:13 +0200

    hej

    dzieki Wam wszystkim za wypowiedzi, jak zwykle kazdy dowiedzial sie czegos
    nowego.
    Ja rowniez, bo popelnilem blad, az mi wstyd teraz. Ten sms nie byl od
    anonimowej firmy, tylko od znajomej ktora dostala propozycje pracy, a ze
    temat poszukiwan omawiam z nia od dlugiego czasu, to mnie poinformowala
    przez sms, pewnie sie spieszyla wiec napisala to dosc lakonicznie. u mnie w
    telefonie byla zapisana dwa razy i wlasnie chyba dlatego nastapil blad i nie
    bylo opisu numeru, a tego z kolei nie skojarzylem bo byl skomplikowany.
    Znowu emocje wziely u mnie gore nad logika ;) i chlodna analiza zdarzen,
    zdarza sie, powiedzmy ze bylem przepracowany.

    Prosze sie glosno nie smiac ;)
    Laczek