PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyka - Szczecin › Re: informatyka - Szczecin
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Tue, 7 Dec 2004 21:16:52 +0100
    From: azbest <a...@p...onet.pl>
    Subject: Re: informatyka - Szczecin

    > ostatniego
    > tego,
    > poszukuje
    > chetnych ...?

    > A ty masz jakas konkretna specjalizacje w ktorej jestes dobry (programista?
    > administrator? webmaster? grafik) czy po prostu jestes hmm "informatykiem" -
    > takim jakim nasze kochane uczelnie wypuszczaja co roku na setki....

    > W Szczecinie w tej chwili jest np. bardzo duzy deficyt programistow (jest
    > jakies 20 miejsc tylko w kilku firmach do objecia), podejrzewam ze dobry
> [...]

    no widzisz, w tym problem. Mowisz, ze poszukuja programistow, ale sa to:
    - albo prace "sezonowe" - na krociutki okres badz zlecenie,
    - albo oferty dla "wysokowyfalifikowanych" specjalistow - jako ze firmy z
    zachodu przenosza swoje oddzialy coraz dalej na wschod - koszty

    Webmaster...sa lepsiejsi ode mnie :)

    Widzisz, ze programista odpada, webmaster odpada a z oferta administracji
    (bo w tym akurat czuje sie "da best") nie spotkalem sie u nas jeszcze - w
    Szczecinie - mimo wielu pytan w firmach... :(

    --
    Pozdrowienia,
    Marek.M.