PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyka - Szczecin › Re: informatyka - Szczecin
  • From: "Steven Jurczyk" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: informatyka - Szczecin
    Date: Tue, 7 Dec 2004 20:22:39 +0100

    > Czy wy tez zauwazyliscie, ze Szczecin to taka w.. z tramwajami ?
    > Tzn., ze nie ma prawie w ogole ofert pracy dla informatykow +- studentow
    ostatniego
    > roku ? Co mi z tego, ze home.pl od czasu do czasu zatrudni 1 osobe. Co z
    tego,
    > ze pojawi sie ogloszenie w GW raz na 3 miesiace, ze taki a taki sklep
    poszukuje
    > osoby do serwisu. Srednio takich ogloszen jest 1 na niesiac, a ilu
    chetnych ...?

    A ty masz jakas konkretna specjalizacje w ktorej jestes dobry (programista?
    administrator? webmaster? grafik) czy po prostu jestes hmm "informatykiem" -
    takim jakim nasze kochane uczelnie wypuszczaja co roku na setki....

    W Szczecinie w tej chwili jest np. bardzo duzy deficyt programistow (jest
    jakies 20 miejsc tylko w kilku firmach do objecia), podejrzewam ze dobry
    administrator czy webmaster tez znajdzie bez wiekszego problemu prace...

    pozdrawiam
    steve