PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk - płaca tylko za roboczogodzinę › Re: informatyk - płaca tylko za roboczogodzin
  • Data: 2005-01-20 23:07:18
    Temat: Re: informatyk - płaca tylko za roboczogodzin
    Od: "Radek" <R...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pragen Ci podziekowac, poniewaz dziek itakim jak ty cala branza IT
    podupadan, no chyba ze jestec kiepski i te 9 zl /h to dla Ciebie
    wystarczajaco za Twoje umiejetnosci. Nie dziw sie ze Cie tak traktuja, jak
    bys byl "wartosciowy" czytaj drogi od 50zl/h to by Cie bardziej docenili no
    chyba ze twoje umiejetnosci jak juz wspominalem nie pozwalaja na to. W
    kazdym razie nie widze przyszlosci przed Toba. Przykro mi w tej branzy nic
    nie zdzialasz.
    Dobrze ze chocia zwiekosci firm ocenia jeszcze specjalistow i placi im
    konkretnie.
    P.S, Powiedz mi na czym konkretnie polega Twoja praca tak ciekawosci ?