PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]] › Re: informatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]]
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: informatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]]
    Date: Fri, 20 Jan 2006 15:17:24 +0100

    Thu, 19 Jan 2006 19:43:24 +0100, na pl.praca.dyskusje, Mateusz Pronobis
    napisał(a):

    > :) a wiesz ze dzis uslyszalem cos bardzo podobnego ;) zebym sie pomeczyl
    > okolo pol roku a pozniej zaczol szukac nowej :) cos w tym musi byc ;)
    > Tylko jak tu nabrac 1 szlifow naprawiajac windowsy jak ja pod tym
    > wzgledem juz wypolerowany praktycznie jestem ;-)

    Wiesz, tez jak zaczynalem pracowac to bylem taki chojrak ze ho ho! Ale
    zaraz potem przytarli mi nosa, jak sie okazalo, ze ksiegowa nie pamieta
    hasla do platnika, pracownicy umyslnie blokuja sobie dostep drukarki
    sieciowej, a szef sam idzie kupic pogram antywirusowy. Kierujac sie liczba
    przedstawicielstw Polsce opisanych na pudelku :D

    Uwierz mi, wiele przed Toba. Dopiero jak sam zaczalem zdobywac
    doswiadczenie, wtedy zrozumialem dlaczego tak bardzo jest ono poszukiwane
    :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net