PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk - co to jest SAP ? › Re: informatyk - co to jest SAP ?
  • Data: 2002-09-05 06:47:17
    Temat: Re: informatyk - co to jest SAP ?
    Od: Marcin Dariusz Ozdzinski <m...@m...elka.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:
    > W artykule <al5nmg$evt$1@news.tpi.pl> Losiu z Wrocka napisa?(a):

    > No w?a?nie, kiedy? kto? pisa?, ?e SAPa mo?na sobie ?ci?gn?? pod Linuksa. Ja
    > szuka?em na ich stronie (przejrzystej jak wszystkie strony zachodnich du?ych
    > koncern?w) i nic. Hmm?

    ftp.sap.com/pub/linuxlab/test_drive wersja 46D iso image 600 MB :)
    www.sap.com/linux i dalej evaluation mozna zamowic WAS - Weba Application
    Server przysylaja w ciagu kilku dni
    Slabo szukales :)))
    BTW Mam spore doswiadczenie w instalowaniu sapa pod linuxem - robilem to juz
    kilkukrotnie - moze zrobie jakies FAQ :)))