PracaGrupypl.praca.dyskusje › ilu Polakow sp... do UE po 2004?

  • 11. Data: 2002-01-22 21:31:07
    Temat: Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    > Najlepsza konkluzja w swietle ostatniej sytuacji.
    >
    > Moge sie tylko podpisac pod tym, co Krzysztof.
    > Wiesz co to jest "mass". Przyjedz wiec i zobacz.
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawelek

    To ja sie dolaczam i daje na skrzynke piwa
    wszystkim przed i na rencie :-))

    Thomas, Hamburg

  • 12. Data: 2002-01-22 21:38:20
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    > i tak zamierzam zrobic. czego wszystkim zycze.

    I tu jest pies pogrzebany,
    nie nalezy sie zamartwiac co bedzie jak
    tylko po prostu byc aktywnym.
    Same poznanie jezykow unijnijnych (np. niemiecki)
    daje juz wieksze szanse zeby cokolwiek znalezc.

    Teraz i pozniej jeszcze bardziej licza sie
    faktyczne kwalifikacje i doswiadczenia.
    Pozniej nie bedzie zadnych greencard itp. do unii.
    Na pewno pewna ilosc osob poszuka pracy w unii
    ale jednoczesnie znajda sie osoby z unii ktore beda
    chcialy pracowac w polsce :-))

    Zdrowko
    Thomas Ochmann
    Hamburg

  • 13. Data: 2002-01-22 21:38:37
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    Witam

    Jezzzzuuu. Z kilku prostych do zrozumienia slowek zrobil sie zakalec
    No wiec lopatologicznie.

    Użytkownik "Adam Karpierz" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    > "Pawelek" <p...@m...com> wrote:
    >
    > Jelsi z ZUS-u mam dostac dajmy na to 1500 netto to uwazasz ze bede sia
    > przejmowal ZUS-em ?

    I ty myslisz, ze ktos tyle da emerytowi????

    > Czyzby ? Jeli tak to wylacznie ze wzgledu na recesje.

    No to dlaczego plakales, ze nie wyjedziesz teraz, gdyz nie znasz jezyka?
    Albo mowiles w czyims imieniu?

    > Nie rozumiem. Co to znaczy _ostatnia_ szansa ?
    > To niby pozniej bedzie z pozwoleniami na prace gorzej ?

    Mowisz cos o 40, tak? No dobra. Uczysz sie jezyka, czekasz
    na stosowna okazje (wejscie do Unii) potem znowy powiedzmy 7 lat
    (jak nie ma recesji) to daje nam jakies 9. _Nie podejrzewam_
    ze bedzie ci sie chcialo ruszyc tylek wlasnie wtedy.

    > Moi rodacy ? Czyli nie Twoi ?

    To miala byc metafora (a uboj wymysliles sam) ;-)))

    Proste, czy nie?

    BTW. Chce zakonczyc ta jalowa dyskusje EOT.

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 14. Data: 2002-01-22 21:45:57
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    Użytkownik "Thomas Ochmann" <t...@a...de> napisał w wiadomości

> [...]

    Wiesz Tomek co mysle. Ten "glicek" to chlop z ja...i.
    Wie czego chce i to dostanie.

    > Zdrowko
    > Thomas Ochmann
    > Hamburg

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 15. Data: 2002-01-22 21:48:44
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    Witam

    > To ja sie dolaczam i daje na skrzynke piwa
    > wszystkim przed i na rencie :-))

    To swietnie. Oktoberfest odbywa cie cyklicznie. Od takiej ilosci
    kawy (ops, chcialem powiedziec mnicha) chyba nie zbankrutujesz ;-)))
    Trzymam za slowo

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 16. Data: 2002-01-23 07:45:56
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> wrote in message

    > To ja sie dolaczam i daje na skrzynke piwa
    > wszystkim przed i na rencie :-))

    heh... a ja to co??? :-) taką okazje przegapić? tylko po co do oktoberfesta
    czekać?

    pozdrówka, slavo

  • 17. Data: 2002-01-23 07:51:56
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "tysik" <t...@x...polbox.com> wrote in message

    > B Zebys wyjechal to zarobek na zachodzie musi byc conajmniej o tyle wyzszy
    > ile sobie cenisz pobyt w kraju + twoja pensja (jesli jestes bezrobotny
    twoja
    > pensja = zero lub zasilek). A w to jest wliczone rodzina i znajomi (jesli
    > nie posiadasz oszczednosci i mieszkania - chociaz te rzeczy mozna
    sprzedac)

    a kto ci każe sprzedawać mieszkanie? ja mam włanościowe w polsce i nie
    zamieżam go sprzedawać, bo po co????

    > E na stale wyjada Ci, ktorzy nie maja takich zobowiazan rodzinnych jak np.
    > dzieci...

    a czy dzieci nie mogą wyjechać razem z tobą??? dziwne rozumowanie

    pozdrówka,
    slavo

  • 18. Data: 2002-01-23 08:00:40
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    tysik <t...@x...polbox.com> wrote:
    > B Zebys wyjechal to zarobek na zachodzie musi byc conajmniej o tyle wyzszy o
    > ile sobie cenisz pobyt w kraju + twoja pensja (jesli jestes bezrobotny twoja
    a co jesli pobyt w kraju ocenia sie na wartosc ujemna? ;)
    mozna by jeszcze wprowadzic liczby urojone i takie tam....
    Lukasz

    --
    "... byc zagadka ktorej nikt nie zdazy zgadnac nim minie czas..."
    Perfect "Niepokonani"

  • 19. Data: 2002-01-23 09:07:19
    Od: "tysik" <t...@x...polbox.com>

    > a czy dzieci nie mogą wyjechać razem z tobą??? dziwne rozumowanie

    nie dziwne rozumowanie tylko nie chciałem pisac referatow. Moge rozwinac:
    masz zone i na przyklad chore dziecko, ktore wymaga systematycznej opieki
    lekarskiej, albo Twoja zona skonczyla sinologie (bez urazy sinolodzy) i nie
    zna obcego jezyka a Twoje przyszle profity nie starcza na Was dwoje

    tys

  • 20. Data: 2002-01-23 09:10:46
    Od: "tysik" <t...@x...polbox.com>

    > a co jesli pobyt w kraju ocenia sie na wartosc ujemna? ;)
    > mozna by jeszcze wprowadzic liczby urojone i takie tam....
    > Lukasz

    wtedy Twoja chec wyjazdu bedzie jeszcze silniej umotywowana. To znaczy
    odwrotnie. Twoja silna wola wyjazdu z tego kraju za wszelka cene przelozy
    sie na wartosc ujemna Twojej wyceny pobytu tutaj

    liczby urojone nie sa potrzebne, to nie elektrotechnika tylko ekonomia ;)

    tys