PracaGrupypl.praca.dyskusjeilu Polakow sp... do UE po 2004? › Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
  • Data: 2002-01-22 21:38:37
    Temat: Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Od: "Pawelek" <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jezzzzuuu. Z kilku prostych do zrozumienia slowek zrobil sie zakalec
    No wiec lopatologicznie.

    Użytkownik "Adam Karpierz" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    > "Pawelek" <p...@m...com> wrote:
    >
    > Jelsi z ZUS-u mam dostac dajmy na to 1500 netto to uwazasz ze bede sia
    > przejmowal ZUS-em ?

    I ty myslisz, ze ktos tyle da emerytowi????

    > Czyzby ? Jeli tak to wylacznie ze wzgledu na recesje.

    No to dlaczego plakales, ze nie wyjedziesz teraz, gdyz nie znasz jezyka?
    Albo mowiles w czyims imieniu?

    > Nie rozumiem. Co to znaczy _ostatnia_ szansa ?
    > To niby pozniej bedzie z pozwoleniami na prace gorzej ?

    Mowisz cos o 40, tak? No dobra. Uczysz sie jezyka, czekasz
    na stosowna okazje (wejscie do Unii) potem znowy powiedzmy 7 lat
    (jak nie ma recesji) to daje nam jakies 9. _Nie podejrzewam_
    ze bedzie ci sie chcialo ruszyc tylek wlasnie wtedy.

    > Moi rodacy ? Czyli nie Twoi ?

    To miala byc metafora (a uboj wymysliles sam) ;-)))

    Proste, czy nie?

    BTW. Chce zakonczyc ta jalowa dyskusje EOT.

    Pozdrawiam
    Pawelek