PracaGrupypl.praca.dyskusjeile za godzine pracy dla inz. elektronika? › Re: ile za godzine pracy dla inz. elektronika?
  • Data: 2007-08-08 10:55:27
    Temat: Re: ile za godzine pracy dla inz. elektronika?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > W taki sposób płytkę robiłoby się 2 lata, aczkolwiek byłby porządeczek, za
    > którym tęsknią pracownicy tych małych, 10-osobowch i okrutnie wydajnych
    firm...

    Bynajmniej nie tęsknię. To jest MEGA porządeczek. Strata czasu raczej. To tak,
    jakby moja żona co 15 wycierała kurz z telewizora. Mówiąc: "Nie można być
    brudasem. Tyle kurzu lata w pokoju i w te 15 minut tyle go siada na telewizorze.
    A te brudasy Kowalscy za ścianą ścierają kurz raz na tydzień. Fuj!".

    Po prostu po przekroczeniu pewnej granicy zaczyna się absurd.

    > że w czasie całego procesu projektowania będą miały wiele _istotnych_ spraw do
    > omówienia.

    Ależ oczywiście, że mają i omawiają, ale wtedy nie jest zbierana obowiązkowa
    coporanna nasiadówka. I nie jest z niej spisywany raport z wnioskami. Najgorsze,
    że niektórzy brak tego spotkania i raportu uważają za zbrodnię i obrzydliwość
    niegodną profesjonalnej firmy. :)

    Ale może pora już mnie wrócić do swojej roboty, bo nic dziś nie zrobię.
    Zieeew... :D

    --
    Lukasz