PracaGrupypl.praca.dyskusjeile wyjdzie tego netto › Re: ile wyjdzie tego netto
    From: "the_foe" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile wyjdzie tego netto
    Date: Thu, 14 Jul 2005 15:06:55 +0200

    >a z tym urlopem to ja myślałem ze nalezy mi sie 3/4 tego co tym co maja
    >caly
    > etat, ale ale bede mial urlop placony za 6 godzin a nie za 8 a pracuje w
    > dzien w dzien co osoba co m caly etat ale tylko 6 godzin to wydaje mi sie
    > ze
    > powinienem miec tyle samo dni wolnych co caly etat tylko ze placa za urlop
    > tylko za 6h dzieniie
    > dobrze mysle?
    > Grzesiek

    masz racje jesli nalezy ci sie 20 dni, przelicza sie to na godziny.
    Dokladnie co miesiac masz 20/12*6=10h
    urlop mozesz wykorzystac jak wychodzi z twoich godzin pracy. Jesli np. w
    ciagu roku zanim wykorzystasz urlop szef przerzuci cie na 1/8 etatu ;) i
    wezmiesz caly urlop to nie bedzie cie w pracy: 10h*12miesiecy=120 h, czyli
    120 dni ;))) - przyjmujac ze urlop wziales dopiero od 1 stycznia nastepnego
    roku i od teg czasu zmienil ci sie etat.
    Nowe zasady powstaly wlasnei po to aby nei tracic na zmianie etatu pracy.
    Prosciej mowiac urlop otrzymuje sie proporcjonalnie do liczby godzin
    przepracowanych a nie do dniowek.