PracaGrupypl.praca.dyskusjeile urlopu za 2006? › Re: ile urlopu za 2006?
    From: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile urlopu za 2006?
    Date: Mon, 29 Jan 2007 15:13:24 +0100

    johhny nabazgrolił na ekranie:

    > W zeszlym roku podjalem moja pierwsza prace.
    > Pracowalem tydzien w pazdzierniku i caly listopad
    > oraz grudzien. Przysluguje mi 20 dni wolnego na rok.
    > Czy za ten tydzien pracy w pazdierzniku tez mi sie nalezy
    > urlop, czy liczy sie tylko listopad i grudzien?
    > Chcialbym wiedziec czy naleza mi sie 3 czy 4 dni wolnego.

    Jeżeli jest to twoja pierwsza praca zawodowa to należy ci się 1/12 wymiaru
    urlopu po każdym _przepracowanym_ miesiącu (oczywiście liczy się okres
    stosunku pracy - np. zwolnienie lekarskie też /to tak dla czepialskich/).

    Ty przepracowałeś pełne (kalendarzowe) dwa miesiące czyli należy ci się
    (2/12)*20=3,33

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)