PracaGrupypl.praca.dyskusjeile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved? › Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
  • Data: 2006-03-22 17:40:04
    Temat: Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    Od: "martin" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    kkk wrote:
    > witam
    > mam pytanko ile płacą netto w sklepach typu:
    > imprevu, solar, taranko, reserved, ?
    >
    > jak wygląda praca? np cały etat? pół etatu?
    > w jakich godzinach się pracuje?
    > jakie obowiązki itp
    >
    > jutro mnie czeka rozmowa, więc chciałabym coś wiedzieć :)

    W Trollu dwa lata temu dziewczyny dostawaly 800 zl netto, 10 godzin
    +sprzatanie - ukladnie towaru przed i po otwarciu sklepu. Kierowniczki
    sklepow (tzw "jedynki" :D) dostawaly 1500 netto.

    To w firmowych sklepach. W sklepach franszyzy wiekszosc byla
    zatrudniona na czarno i dostawala mniej.

    Ciekawym elementem bylo to ze nie mogly miec w sklepie nic do
    siedzenia. Sniadanie zjadlem siedzac na odkurzaczu :)

    pozdro
    m.