PracaGrupypl.praca.dyskusjeile na dzien dobry placi krakowska motorola › Re: ile na dzien dobry placi krakowska motorola
  • Data: 2005-03-25 08:52:29
    Temat: Re: ile na dzien dobry placi krakowska motorola
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.03.2005 T.Omasz <t...@f...pl> napisał/a:

    > Podoba mi się. Bardzo mi się to podoba. Konkretna przyczyna odmowy. Piękne.
    >
    > Właśnie ta czarna dziura, pisanie aplikacji w nicość to jest coś, co mnie
    > najbardziej irytuje w całym procesie rekrutacji.

    A co mieli powiedziec, żeby poduczył się np. pętli for bo miał z nią
    problemy i czasu present perfect bo nie do końca poprawnie mówił ? ;)
    Albo, że poziom jego wiedzy nie zgadza się z tym co napisał w CV, chyba
    nikt nie zdecyduje się jawnie powiedzieć czegoś takiego :)

    Dobre jest, że oddzwonili, niektóre firmy to zapewniają, że zarówno
    o negatywnej jak i pozytywnej ocenie zadzwonią i poinformują, ale
    oczywiście nie dzwonią.

    --
    Krzysztof Krasoń