PracaGrupypl.praca.dyskusjeile na dzien dobry placi krakowska motorola › Re: ile na dzien dobry placi krakowska motorola
  • Data: 2005-03-25 10:29:00
    Temat: Re: ile na dzien dobry placi krakowska motorola
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.03.2005 T.Omasz <t...@f...pl> napisał/a:
    > Napisałem, że mi się _bardzo_ podoba. Odezwanie się, podanie powodu. To
    > nietypowe. Gdybym właśnie pisał na pręgierz, napisałbym "wazelina dla
    > Motoroli" (w międzyczasie zauwazyłem, że watek na temat (nie)odpisywania
    > tam jest).

    Oops, źle zrozumiałem pierwsza linijke Twojej wypowiedzi (nie połączyłem
    z kolejnymi :), przepraszam za błędną interpetacje.

    A wracając do wątku, to strasznie denerwujące, gdy człowiek siedzi przez
    tydzień, dwa, i czeka jak ten głupi aż mu potencjalny pracodawca odpowie
    i się łudzi, że zostanie zatrudniony, a ostatecznie nie dostaje nawet
    "dziękuje" za złożoną aplikacje.

    --
    Krzysztof Krasoń