PracaGrupypl.praca.dyskusjeile mozna zarobic (w pewnych warunkach)? › Re: ile mozna zarobic (w pewnych warunkach)?
    From: "lajkonik" <l...@l...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile mozna zarobic (w pewnych warunkach)?
    Date: Fri, 3 Jan 2003 11:02:02 +0100

    > No i bardzo bys sie zdziwil:) Baaardzo bys sie zdziwil.
    > I dalej szukalbys pracy, ot i taka jest tu rzeczywistosc, rozpiescil was
    ten
    > rajch, koledzy:)
    > pozdr
    > /p

    No i nie powiem spodziewalem sie takiej odpowiedzi. Argumentow brak to
    powiedzmy - "nie masz pojecia o rynku pracy w Polsce, raich Cie rozpiescil".
    Alez mam pojecie, jeszcze pare miesiecy temu pracowalem w Polsce, prace
    mialem stabilna, dobrze platna, oferty dostawalem, takze z Warszawy, ale nie
    za 3kPLN bo za te pieniadze w zyciu bym sie do tego miasta nie
    przeprowadzil. Co gorsza powiem Ci ze pracujac zdalnie w Polsce oprocz mojej
    pracy w "raichu" zarabiam wlasnie te "symboliczne" 3k dodatkowo na miesiac,
    ktore sobie odkladam na piwo z kolegami. Nie chce sie klocic kto lepiej zna
    rynek pracy w Polsce i kto potrafi byc na nim nawet nie siedzac w Polsce
    bardziej konkurencyjny.

    --
    pozdr.
    artur

    http://www.polonia-it.org
    zanim odpowiesz na priv usun .nerke.

    Ps. A co Cie trzyma w Polsce, uczucia patriotyczne czy moze brak ofert pracy
    za granica?