PracaGrupypl.praca.dyskusjeile kasy w szkole policealnej CD... › Re: ile kasy w szkole policealnej CD...
    From: "GM" <g...@w...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile kasy w szkole policealnej CD...
    Date: Wed, 12 Apr 2006 11:52:21 +0200

    Użytkownik "kkk" <b...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:e1idhk$12m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > dzięki wszystkim za rady :)
    >
    > 25lat, trójmiasto
    > pracowałam 2 lata w biurze rachunkowym
    > i przez pozostałe 5 lat pracy- prace doryczwe, ankieter, hostessa,
    > merchanider itp

    Echh to tak jak wiele osob ze mna wlacznie. Tak tylko dodam ze niekoniecznie
    pozniej wpisuj w CV ze pracowalas miesiac bo takie skoki tez sa roznie
    postrzegane :) Lokalizacja - nie byle jaka a skoro szkola prywatna i oferuja
    ci pensje podobna do sekretarki w bibliotece publicznej w 200 tysiecznym
    miescieto jest to troche to chore no ale taki rynek.
    Biorac pod uwage to co robilas do tej pory przekonany jestem - o ile to
    mozliwe - zacisnac zeby i roczek poracowac na umowie. Wychodze z zalozenia
    ze po roku Twoja wartosc na rynku pracy wzrosnie i bedziesz mogla sie starac
    o lepsza prace. Jezeli slabo znasz angielski to szlifuj bo bedzie potrzebny.
    Mysle ze z angielskim i stabilnym w miare doswiadczeniem mozesz sie starac o
    podobna (w sumie malo ciekawa) praca recepcjonistki czy asystentki i nie ma
    przeciwskazan zeby nawet "trojke" wyciagnac :)

    Oczywiscie separuje sie od watku o grafice :D

    > rodziny niet, ale chciałabym żeby choć tyci mnie ta praca
    > satysfkacjonowała
    > a póki co to nie mam żadnych ambicji jeśli chodzi o to stanowisko

    Zgadzam sie. Ale moze uda Ci sie to potraktowac jak okres przejsciowy. W
    koncu to nie to samo co ankiety, ulotki, handlowanie itp. A pracy mozesz
    szukac caly czas :)

    Pozdro