PracaGrupypl.praca.dyskusjeile kasy w szkole policealnej CD... › Re: ile kasy w szkole policealnej CD...
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile kasy w szkole policealnej CD...
    Date: Wed, 12 Apr 2006 09:52:24 +0200

    Tue, 11 Apr 2006 22:33:32 +0200, kkk napisał(a):

    > mętlik w głowie...

    Co prawda troche nie moja dzialka i w ogole, ale skoro masz metlik, to moze
    uda mi sie cos podpoweidziec ;)

    Wiec masz propozycje pracy. Zaplaca Ci w sumie niewiele, roboty troche
    bedzie. Z Twojego tekstu widac, ze masz ambicje :)

    Co robic?
    Jesli potrzebujesz pieniedzy, to sie zatrudnij. A w miedzyczasie dalej sie
    rozgladaj za czyms innym. To taka troche powtarzana tu rada, ale innych
    pomyslow nie ma. Wiecej Ci raczej nie zaoferuja, nawet jak bedziesz dobrze
    pracowac.
    Zas jesli nie potrzebujesz koniecznie pracowac juz, to moze warto olac ta
    sprawe, bo jak na dloni widac, ze to kolejna firma gdzie chca jak najwiecej
    za jak najmniej :]

    Co do grafiki - nie wiem czy tak sobie wypalilas, czy rzeczywiscie masz
    pojecie :)
    Akurat ja za parenascie miesiecy prawdopodobnie bede szukac grafika :))
    Jesli bedziesz dobra i bedziesz umiala sie sprzedac, to zarobisz
    kilkakrotnie wiecej, o ile wypelnisz swoj czas zleceniami.
    Tylko odroznij umiejetnosc korzystania z filtrow w szopie, od prawdziwego
    tworzenia layoutow ;) Jesli nie bylas - polecam csszengarden.com - jak
    bedziesz umiec podobne, to bedzie dobry poziom :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net