PracaGrupypl.praca.dyskusjeile kasy w szkole policealnej CD... › Re: ile kasy w szkole policealnej CD...
    From: "GM" <g...@w...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile kasy w szkole policealnej CD...
    Date: Wed, 12 Apr 2006 09:43:02 +0200

    Użytkownik "kkk" <b...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:e1h3u7$la6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > szukałam pracy od 4 miesięcy i w końcu znalazłam..
    > co sądzicie o takich warunkach?
    > bo sama nie wiem czy się zgodzić na to ?
    > jakoś specjalnie nie jestem tym zachwycona

    Warunki takie sobie ale nie wiem jakie masz CV, w jakim jestes wieku, gdzie
    to jest itp. Na Twoim miejscu chyba jednak stawialbym na mozliwosc
    uczestniczenia w nowym projekcie, czym na pewno jest otwieranie fili szkoly.
    Mozesz zdobc calkiem niezle doswiadczenie, o ktorym bedziesz mogla
    opowiedziec za rok na innej rozmowie rekrutacyjnej. Niemniej jednak musi Ci
    sie tam odrobine chociaz podobac a sama mowisz ze z tym jest srednio. Na
    100% musisz porozmawiac z bezposrednim przelozonym, z ktorym bedziesz
    pracowac na codzien. Moze sie okazac ze wlascicielki juz nigdy nie zobaczysz
    tam pracujac wiec Twoje nastawienie do tej osoby jest drugorzedne (o ile
    mowimy o subiektywnej ocenie osoby nie firmy przez nia zarzadzanej).

    Moze sie rowniez okazac ze sie zangazujesz w inne projekty zwiazane z twoimi
    zainteresowaniami i wezmiesz udzial w lokalnym marketingu firmy :D

    > chciałam startować na grafika, ale nie mam w tym profesjonalnego
    > doświadczenia
    > ale za to są umiejętności, mam pomysły i zastatanaiwm się czy nie psoatwić
    > na tworzenie grafiki do www

    Jak nie masz skomplikowanego zycia prywatnego (dzieci, rodzina) to biez ta
    prace i sie rozwijaj :) Nikt nie powiedzial ze kazda praca cieszy :)

    Pozdro