PracaGrupypl.praca.dyskusjeile godzin powinnam pracowac-pilne › Re: ile godzin powinnam pracowac-pilne
    From: Protr <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile godzin powinnam pracowac-pilne
    Date: Thu, 30 Sep 2004 12:46:44 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@wenus.wsiz.rzeszow.pl

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 18:31:35 +0200, Anik <a...@w...pl> napisał:

    > s?uchajcie pracuje w punkcie w markecie -generalnie pracuje sie tam 7
    > dni w
    > tygodniu, jestem zarejestrowana na pe?en etat -ile godzin powinnam
    > przepracowac w pa?dzierniku ?
    > kierownik wyliczy? mi 178 godzin, czy s?usznie .W kodeksie pracy
    > napisali 40
    > godzin a w tygodniu 168 miesiacu.Prosz? o podpowiedz.ile wolnych dni mi
    > przys?uguje.Pozdrawiam ANIA

    Witam,

    dużo zależy od okresu rozliczeniowego przyjętego w danym zakładzie pracy -
    np. przy okresie trzymiesięcznym, taka liczba godzin jest możliwa.
    Poniższe wyliczenie dotyczy miesięcznych (najczęściej spotykanych) okresów
    rozliczeniowych.

    Serwis kadrowy (czyli ja) uprzejmie informuje, że w październiku nominalny
    czas pracy (zgodnie z algorytmiką przyjętą w kodeksie pracy) wynosi 168
    godzin (4 tyg * 40 godz. + 1 dzień * 8 godz.).
    A tak na marginesie to w 2004 r. w żadnym miesiącu nie mamy do
    przepracowania 178 godz. - maksymalnie to 176 godz. Planowanie nadgodzin
    jest prawnie zabronione.

    Pozdraf
    Protr

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/