PracaGrupypl.praca.dyskusjehe he zostałam zdyskryminowana ze względu na płeć › Re: he he zostałam zdyskryminowana ze względu na płeć
  • Data: 2003-10-01 20:58:25
    Temat: Re: he he zostałam zdyskryminowana ze względu na płeć
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale to już raczej nie o Twoją płeć poszło... Panie po prostu pozwalały sobie
    na zbyt wiele.... ból, takich dupków (nie wiem, jak to dla żeńskiej wersji
    odmienić) niestety jest kupa, najwięcej spotyka się ich w pracy. Częsty
    przykład: koleś czy gościówa liże pośladki klientowi czy szefom, a nie
    potrafi normalnie (tj. uprzejmie) odezwać się do współpracowników, czyli
    tzw. brak komunikatywności, brak szacunku dla równorzędnie czy niżej
    postawionych w hierarchi ludzi. Ale klimat to już odmienny temat ;-)))

    mangha