PracaGrupypl.praca.dyskusjehe he zostałam zdyskryminowana ze względu na płeć › Re: he he zostałam zdyskryminowana ze względu na płeć
  • Data: 2003-10-02 16:47:16
    Temat: Re: he he zostałam zdyskryminowana ze względu na płeć
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proponuje prace w skandynawskich firmach. Tam jest naprawde
    rownouprawnienie.
    Jesli nie umiesz sprzatac czy gotowac zapisz sie na rejs zeglarski.
    Brac Cie wszystkiego nauczy.
    Na poczatek, zeby nie przestraszyc mozna zapisac sie na zaglowiec
    :Pogoria" to duze wczasy w porownaniu z plywaniem na malej jednostce
    ,ale nawet po tym rejsie juz nigdy nie bedziesz mial watpliwosci , ze
    istnieje rownouprawnienie nawet w Polsce .
    Pozdrawiam