PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Date: Wed, 14 Jul 2010 21:06:57 +0200

    W wiadomości news:i1l118$kc0$1@node2.news.atman.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > Nic podobnego. Ciepła posadka prowadzi do utraty czujności i utraty
    > kontaktu z realiami.
    Tylko u niedoświadczonych i małowiedzących.

    > Perspektywa "pewności" i "stabilności" to max 3
    > miesiące lub 6 miesięcy w pewnych szczególnych przypadkach.
    Zawsze to lepiej niż niepewnośc czy będzie następne zlecenie od przyszłego
    tygodnia.
    Ale i tak twoja wiedza jest dziarawa. Ta pewność może wynosić i 15 miesięcy.
    I to nie jest żaden szczególny przypadek, bo dotyczy ponad 0,5 mln
    nauczycieli.

    > W przypadku
    > firm upadających z zerowym stanem konta i zgrają wierzycieli na karku
    > nawet tej pewności nie ma i pracownicy należnych im pieniedzy mogą nigdy
    > nie otrzymać.
    Owszem. Ale bo to raz pisałem o gównianych, oszukańczych byznesmenkach?

    --
    Jotte