PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Date: Wed, 14 Jul 2010 20:45:01 +0200
    <i1g1pt$90m$1@news.dialog.net.pl> <i1gu92$vtl$1@node1.news.atman.pl>
    <i1i77i$eet$2@news.dialog.net.pl> <i1i7j4$enu$1@news.dialog.net.pl>
    <i1ir0k$8n3$1@node1.news.atman.pl> <i1j1uj$tbq$1@news.dialog.net.pl>
    <i1jkkq$f2d$1@node1.news.atman.pl>

    W wiadomości news:i1jkkq$f2d$1@node1.news.atman.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > To tak nie działa.
    <cut>
    Ty albo nie rozumiesz co napisałem (w co jednak nieco wątpię), albo
    usiłujesz bełkotem się ratować i myślisz, że to ze mną zadziała.
    Nie zadziała.
    Szkolenie, które przeszedłeś było kiepskie.

    > Z góry zakładasz że biznes będzie oszukańczy.
    Ech..., znów te same kiepskie, schematyczne metody demagogi ze szkoleń...
    Oszukańczy to ty jesteś:
    <cit>
    Kiedy z różnych powodów interes przestaje działać lepiej umiejętnie
    przeprowadzić upadłość firmy i nieraz jeszcze dobrze na tym zarobić
    ustawiajac sobie następny biznes lub po prostu zabezpieczające odpowiedni
    zapas środków na trudny okres.
    </cit>
    Ja biznes padł, bo padł - trudno, bywa.
    Ale jak ktoś chce zarobić na upadłości puszczając jeszcze pracowników z
    torbami to jest łajdakiem i oszustem - koniec kropka.
    I takie działanie powinno być wykrywane i sankcjonowane finansowo oraz
    zakazem działalności gospodarczej na jakiś okres. Tak samo jak nieumyślne
    spowodowanie wypadku drogowego to mandat i ew. mały wyrok, a za spowodowanie
    tego samego po pijaku oraz ucieczkę z miejsca wypadku pudło i zakaz
    prowadzenia pojazdów. Ocena szkodliwości społecznej czynu - mówi wam to coś?

    > Nieźle cię wyprali... Rzuć te związki ;)
    A po co?

    > Naprawdę nie chcę ani nie muszę podzielać szczytów marzeń wielu uczciwie
    > pracujących ludzi. Każdy ma inne cele na różnych etapach życia i jest
    > milion dróg i mozliwości by je realizować.
    Zatytułuj ten akapit: "Jackare. Deklaracja niezależności". :)
    Nie zmieni to obrzydliwości twojej postawy, ale będzie ładnie wyglądało.

    > Swoją drogą: czy praca dla "oszukańczego biznesu łajdaka"
    > jest uczciwa ???
    Tak samo jak danie żebrakowi 2 zł na rogu. Nie wiesz, czy wyda na nalewkę,
    czy na bułkę.

    --
    Jotte