PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
    From: "Krzysztof" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Date: Tue, 13 Jul 2010 13:14:39 +0200

    "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i1hg9b$9bh$1@news.onet.pl...

    > Nie rozumiem, znaczy się, partnerskie, znaczy się niewolnicze?

    Teraz to ja i Ciebie nie rozumiem ;-)

    > Nie - partnerskie - oznacza, że to co jest po za umową dogadywane jest
    > osobno. Pracownikowi zależy jednocześnie na rozwoju firmy, bo po za
    > przebywaniem w dobrej atmosferze w pracy, premie uzależnione są od
    > wyników firmy.

    Czyli rozumiem, że w takich układach nie ma lewych zwolnień, nagłych udarów
    czy urlopu na żądanie, gdy szef-partner mówi, że trzeba posiedzieć w pracy
    po godzinach, bo sytuacja tego wymaga? A jeśli pracownik mimo to odmówi
    tłumacząc się upałem (skoro tego dotyczy temat), to rozumiem, że w razie
    zaistniałych potem problemów (np. projekt niewykonany na czas), weźmie na
    siebie odpowiedzialność z tym związaną?

    > A kto pisał, że ma potrzebę zjeść ciastko i mieć ciastko?

    Wynika to pośrednio z tego, co piszą niektórzy na temat swoich oczekiwań
    odnośnie układów z szefostwem.
    To jest trochę tak z jak z nastolatkiem, który strrrasznie chciałby być
    dorosły (w sensie posiadania praw), ale jednocześnie jakoś nie bardzo jest
    skłonny przyjąć na siebie również dorosłe obowiązki.

    Pozdrawiam
    Krzysztof