PracaGrupypl.praca.dyskusjegodzina rozpoczecia i zakonczenia pracy › Re: godzina rozpoczecia i zakonczenia pracy
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: godzina rozpoczecia i zakonczenia pracy
    Date: Fri, 6 Mar 2009 14:34:06 +0100

    Dnia Fri, 6 Mar 2009 14:04:38 +0100, Baloo napisał(a):

    > Bzdury wymyślasz.

    :)

    > Wszelkie czynności związane bezpośrednio z obowiązkami
    > pracownika oraz niezbędne do ich wykonania są tak samo wliczane do godzin
    > pracy, jak i samo ich wykonywanie.

    Absolutnie się zgadzam.

    > To samo tyczy się innych przygotowań (przebrania w ciuchy robocze,

    Nie chce mi się już powtarzać po raz enty tego samego.

    > załadowanie samochodu, przygotowanie stanowiska pracy itp).

    To jest czynność związana z pracą - zalicza się do czasu pracy.

    > Nie wiem skąd przychodzą Ci do głowy pomysły, że to nie jest czas pracy.

    Bo kurwa - wisi mi czy facet (babka) będzie się kąpał, depilował, golił
    jaja (pizdeczkę) - niech to robi po pracy a nie w czasie kiedy mu (jej) za
    to płacę).
    Będąc przy tym temacie, zmiana kończy się o 15, a facet polazł do szatni i
    łaźni o 14:20 - twierdzi że musi się przygotować do wyjścia z pracy .... no
    cóż zezwalasz mu bo tak powiedział pracownik a Ty wychodzisz z założenia że
    to jest OK. Do zakładu przyjeżdza transport materiałów ... co zrobisz ...
    rozładujesz sam kiedy do tej czynności potrzeba np. 5 pracowników (wszyscy
    poszli się kąpać!!)? Czy też wchodzisz do łaźni i wydajesz polecenie
    pracownikom że mają rozładować transport?

    > Powiem Ci, że do czasu pracy wlicza się nawet przerwy na lunch

    U mnie nazywa się to freestich :)
    I przy dniówce ponad 6 godzin na dobę, wynosi ono 15 minut. Zgodzisz się z
    tym?

    > i wyjście do ubikacji :>

    :)
    Ile takich wyjść byłbyś w stanie "znieść" jako pracodawca w ciągu dniówki
    (8 godzin)? Pytam tak z ciekawości ... bynajmniej nie mam na myśli
    zabronienia pracownika odeszczania się czy walnięcia klocka :)
    Czy np. 2 wyjścia byłyby w sam raz? Czy może 5 albo 20?