PracaGrupypl.praca.dyskusjefull-time freelancer a ZUS/US › Re: full-time freelancer a ZUS/US
  • Data: 2006-07-16 10:52:55
    Temat: Re: full-time freelancer a ZUS/US
    Od: "radical" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    michał sałaban napisał(a):

    > skoro nie ma umowy, to nie ma dochodu, a więc tym bardziej podatku od
    > niego. ciesz się i módl, żeby cię firma nie zrobiła w konia.

    Ale wpływy na konto bankowe są. Co miesiąc wysyłam im coś w
    rodzaju "rachunku". Czy to wystarczy jako potwierdzenie dochodu dla US?

    Chciałbym być wporządku względem US, ale trochę nie opłaca mi
    się płacenie za siebie ZUS-u (już wolałbym 3 filar).

    Chodzi mi tylko o to, czy nie mając typowej umowy o pracę, powinienem
    płacić za siebie ZUS?

    Serdecznie pozdrawiam.