PracaGrupypl.praca.dyskusjefuchy i faktury › Re: fuchy i faktury
    From: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: fuchy i faktury
    Date: Thu, 19 May 2005 15:25:15 +0200
    Sender: v...@o...pl@cnq57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "T.Omasz" wrote in message news:op.sq0xbsq766u498@blaster...

    | Chyba niejasno napisałem. Nie chodzi o to, że ja chce dostać tyle samo
    | (100), tylko że zleceniodawce ma to kosztować tyle samo, co faktura VAT na
    | 100 netto.

    No to wystarczy wziasc kalkulator i policzyc...

    Na fakturze VAT jesli netto jest 100 zl, to brutto jest 100zł + x% Vat,
    gdzie Vat prawdopodobnie będzię 22% czyli kwota brutto faktury = 122 zł.

    Przy umowie zlecenie, zakładając, że pracodawcę cała impreza ma kosztować
    122 zł, to wygląda mniej więcej tak (posługuję się
    http://praca.onet.pl/kalkulator.html , żeby było szybciej):
    Łączny koszt dla pracodawcy 120.79 zł
    Twoje wynagrodzenie brutto 100.00 zł
    Wynagrodzenie, które otrzymasz czyli netto 68.38 zł

    W przypadku umowy o dzieło, jesli nie ma ubezpieczeń:
    Łączny koszt dla pracodawcy 122 zł
    Twoje wynagrodzenie brutto 122 zł
    Wynagrodzenie, które otrzymasz czyli netto 103,40 zł

    Jeszcze inaczej wychodzi przy 50% stawce kosztów uzyskania przychodów...

    Po prostu poekspermentuj sam...

    Bożenka :-)
    słoneczna miodzio dziewczyna