PracaGrupypl.praca.dyskusje"frycowe" › Re: "frycowe"
    From: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "frycowe"
    Date: Sat, 20 May 2006 08:51:05 +0200

    > swego czasu na studiach mialem dokotra ktory mowil "jezeli w swojej pracy
    > zawodowej natraficie na jakiegos inzyniera i bedzie on sie upieral przy
    > czyms co jest totalna bzdura smialo o tym mowcie, a jak cos to ja wam
    > pomoge"

    i tym między innymi różni się uczelnia od życia. Na uczelniu teoria - w
    zyciu praktyka, chcoćby często mocno odbiegająca od teorii.
    Oderwanie to ma zresztą szerszy wymiar. Większość prac badawczych
    prowadzonych na uczelniach nie ma żadnego celu związanego z zastosowaniem
    przemysłowym lub uzytkowym. Wywodzący się z czasów komuny naukowcy kiszą się
    we własnym środowisku i nie są nawet zainteresowani prowadzeniem prac
    badawczych w kierunku zastosowań. Przeważa nurt w którym prowadzi się prace
    naukowe, publikuje, dyskutuje w wąskim gronie naukowców i błyszczy się lub
    nie w hermetycznym środowisku.