PracaGrupypl.praca.dyskusje"frycowe" › Re: "frycowe"
    From: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "frycowe"
    Date: Sat, 20 May 2006 00:56:05 +0200

    > nie o to chodzi, jezeli ktos przez 5 lat sie czegos nie nauczyl (np. tego
    > ze nalezy czytac wszelkie nowosci z zakresu norm jezeli siedzi sie w takim
    > fachu) na danym stanowisku a

    Z tymi normami to mnie zabiles:-) Malo ktora firma zajmujaca sie
    instalacjami kupuje normy, bo:
    A) trzeba je kupowac pakietami (rowniez niepotrzebne), co jest drogie
    B) sa smiertelnie nudne
    C) najczesciej nowosci w normach pojawiaja sie z "lekkim" poslizgiem w
    stosunku do praktyki /mowie tu o branzy teletechnicznej/
    D) w 99% przypadkow stosowanie sie do norm nie jest obowiazkowe
    O tym zapewne wie kierownik, ktory przez 5 lat niczego sie nie nauczyl, nie
    wie natomiast swiezak po studiach, ktory mysli, ze pozjadal wszystkie
    rozumy;-)

    > przychodzi "mlody,smarkaty" i mu mowi "panie toz to bzdura jest tak sie
    > nie robi, no moze tylko w tej firmie" to znaczy ze mlody nie dosc ze
    > pyskaty to jeszcze smarkaty?

    Jakby sie wypowiedzial w takim tonie swiadczyloby to przede wszystkim o jego
    buractwie, a nie wiedzy. I by swiadczylo tylko o tym, ze jego aspiracje do
    kierowania sa niesluszne.

    > swego czasu na studiach mialem dokotra ktory mowil "jezeli w swojej pracy
    > zawodowej natraficie na jakiegos inzyniera i bedzie on sie upieral przy
    > czyms co jest totalna bzdura smialo o tym mowcie, a jak cos to ja wam
    > pomoge"

    Realnie w takiej sytuacji moze pomoc tylko doktor medycyny w specjalnosci
    psychiatria ;-]

    pozdr
    zasiu