PracaGrupypl.praca.dyskusje"frycowe" › Re: "frycowe"
    From: "zasit" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "frycowe"
    Date: Fri, 19 May 2006 22:44:22 +0200
    Sender: z...@b...attu.pl

    W Polsce? Tak jest na calym swiecie. Sorry - nie na calym swiecie - moj
    > wujek mial w latach '80 na studiach kolege studenta bodajze z Namibii czy
    > innej Botswany, na ktorego w kraju czekala dyrektorska czy nawet
    > ministerialna posadka.

    to jest calkowicie inna sytuacja
    tak samo mozna powiedziec a w USA to jest inaczej a w Polsce inaczej

    cytat

    Awans dali koledze zamiast tobie?
    Nie jestem zwiazany z ta firma i nie bylem, chce tylko to o czym zawsze
    slysze i to co uda sie wyciagnac od pracownikow przeniesc na jakies wioski
    co by mi sie przydaly (i nie tylko mi)

    cytat
    Przewracac firme do gory nogami bo przyszedl jakis pracownik
    ktoremu sie nie podoba, ze jego kierownik ma gorsze wyksztalcenie?

    nie o to chodzi, jezeli ktos przez 5 lat sie czegos nie nauczyl (np. tego ze
    nalezy czytac wszelkie nowosci z zakresu norm jezeli siedzi sie w takim
    fachu) na danym stanowisku a przychodzi "mlody,smarkaty" i mu mowi "panie
    toz to bzdura jest tak sie nie robi, no moze tylko w tej firmie" to znaczy
    ze mlody nie dosc ze pyskaty to jeszcze smarkaty?

    swego czasu na studiach mialem dokotra ktory mowil "jezeli w swojej pracy
    zawodowej natraficie na jakiegos inzyniera i bedzie on sie upieral przy
    czyms co jest totalna bzdura smialo o tym mowcie, a jak cos to ja wam
    pomoge"
    :]