PracaGrupypl.praca.dyskusjefizyk teoretyk › Re: fizyk teoretyk
  • Data: 2005-08-19 20:48:10
    Temat: Re: fizyk teoretyk
    Od: Andrzej Krasuski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ona31 napisał:
    > Co może robić osoba po studiach na kierunku fizyka teoretyczna, jeśli nie
    > chce uczyć w szkole ani robić kariery naukowej? Czy gdzieś przydają się
    > podobne kwalifikacje czy trzeba pomyśleć o zmianie zawodu?

    Miałem kiedyś dyrektora po fizyce jądrowej - bardzo miło mi się z nim
    pracowało. Jakiś fizyk przyjechał sprzedawać nam serwery kiedyś.
    Poznałem również paru innych fizyków, zawsze w niezłych garniturach i
    nie wyglądali chudo. I zawsze jakoś "dla odmiany" rozsądnie rozmawiali....

    AKC (Astronom --> "Pre-sales Manager"... Wiem, prostytuuję się dla
    pieniędzy... Ale nawet sprawia mi to przyjemność...)