PracaGrupypl.praca.dyskusje › fiskalizm do potęgi!

  • 1. Data: 2003-08-24 11:11:21
    Temat: fiskalizm do potęgi!
    Od: "Zbig4" <z...@N...gazeta.pl>

    Kwota naliczona 3.591,24 zł, potrącenia: 1.846,87, do wypłaty: 1.744,37 zł, w
    tym czysty podatek: 941,40 zł. Oznacza to, że państwo oprócz podatku zabrało
    jeszcze dodatkowo 802,97 zł na różne obciążenia-blisko drugie tyle podatku
    inaczej nazwanego. To się przecież wogóle nie opłaca! Zostawiłem więc pracę,
    a mój kolega wyrejestrował swoją prywatna działalność.Działamy na czarno,
    niech inni składają sie na nasze emerytury- swój staż pracy ponad 30 lat mamy.
    I to wystarczy.

  • 2. Data: 2003-08-24 11:19:08
    Temat: Re: fiskalizm do potęgi!
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > niech inni składają sie na nasze emerytury- swój staż pracy ponad 30 lat mamy.

    Witam
    Uważaj abyś nie przeliczył się , że inni dołożą się do Twojej emerytury.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-08-24 13:34:38
    Od: "SławekM" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbig4" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zabrało
    > jeszcze dodatkowo 802,97 zł na różne obciążenia-blisko drugie tyle podatku

    A z tego co zostało zabiorą jeszcze 22% VAT-u.

    pzdr.
    SławekM

  • 4. Data: 2003-08-24 21:43:23
    Od: "Zbig4" <z...@k...chip.pl>

    He, he nie mają wyjścia, ja swoje 30 lat przepracowałem i składki płaciłem,
    trochę za te kilka lat można dołożyć.
    Potrąceń jest za dużo jednak, a przecież, jak słusznie zauważył SławekM od
    tych opodatkowanych rzekomo i czystych pieniedzy zabiorą mi VAT i akcyzę, a
    i cło czasami czyli podatki pośrednie. Zostają ochłapy, a pan Pol chce, abym
    jeszcze dopłacił cos na autostrady!

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2003-08-26 14:57:36
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Zbig4" <z...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > niech inni składają sie na nasze emerytury- swój staż pracy ponad 30 lat

    No to rychlo w czas sie zorientowaliscie ... :-)