PracaGrupypl.praca.dyskusje › faktura dla swojej firmy

  • 1. Data: 2002-01-24 09:39:02
    Temat: faktura dla swojej firmy
    Od: edgar <nospamxxx!artur.figurski@wp.pl>

    czy moge bedac zatrudniony w firmie x jako grafik wystawic tej samej
    firmie fakture za uslugi np konserwacja sieci, sprzetu kompyterowego.
    Nadmienie ze w zakres obowiazków mojego stanowiska te rzeczy nie
    wchodza.

    Edgar

  • 2. Data: 2002-01-24 11:11:32
    Temat: Re: faktura dla swojej firmy
    Od: "kuba93" <N...@p...onet.pl>

    > Nadmienie ze w zakres obowiazków mojego stanowiska te rzeczy nie
    > wchodza.

    W takim przypadku jak najbardziej TAK

    pozdrawiam
    Quba

  • 3. Data: 2002-01-24 11:35:04
    Od: edgar <n...@w...pl>

    > W takim przypadku jak najbardziej TAK

    Dzieki za info - w końcy zalegalizuje kase którą dostaję na czarno :-)
    Edgar

  • 4. Data: 2002-01-24 16:42:00
    Od: "WS" <b...@i...pl>

    ... raczej nie, skoro jestes zatrudniony na etacie....
    .... ale to w tej firmie powinni to wiedziec...