PracaGrupypl.praca.dyskusje › fajne ogłoszenie (mocne!)

  • 11. Data: 2002-10-04 08:26:28
    Temat: Re: fajne ogłoszenie (mocne!)
    Od: bozo <b...@b...pl>

    Konrad napisał(a):

    > Hehehe Ty też oglądasz Kiepskich? A może to Ty Ferdek? :)) Halina Cię w
    > końcu pogoniła do szukania pracy?? :)))
    >
    > Sory, nie mogłem się powstrzymać.

    Dobrze panie Dopieprzalski, powinno być:
    1-primo
    2-secundo

    Jeśli dalej kogoś interesuje
    3-tertio
    4-quarto
    5-quinto
    6-sexto
    7-septimo
    8-octavo
    9-nono
    10-decimo

    BTW telewizji nie oglądam w ogóle - jest w niej za dużo programów dla
    małych dupkowatych konradzików (np Kiepscy)

  • 12. Data: 2002-10-04 11:22:46
    Temat: Odp: fajne ogłoszenie (mocne!)
    Od: "Konrad" <y...@w...pl>

> [...]
    >
    > BTW telewizji nie oglądam w ogóle - jest w niej za dużo programów dla
    > małych dupkowatych konradzików (np Kiepscy)

    Przepraszam, ale ja naprawdę myślałem, że napisałeś tak będąc zainspirowany
    tym serialem. Jeden z bohaterów często używa właśnie takiego sformułowania.
    Nie miałem zamiaru nikogo obrażać ani tym bardziej być przez kogoś
    obrażanym!

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 13. Data: 2002-10-04 11:59:47
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Konrad" w news:anjtjb$7ed$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Przepraszam, ale ja naprawdę myślałem, że napisałeś
    > tak będąc zainspirowany tym serialem.

    Na pewno nie tworcy serialu sa autorami tekstu "po pierwsze primo..., po
    drugie primo...". To wymyslil juz ktos duzo wczesniej :)

    pozdrawiam
    Greg

  • 14. Data: 2002-10-04 21:41:22
    Od: "Konrad" <y...@w...pl>

    > Na pewno nie tworcy serialu sa autorami tekstu "po pierwsze primo..., po
    > drugie primo...". To wymyslil juz ktos duzo wczesniej :)

    Ale twórcy serialu jako pierwsi zaczęli sobie z tego żartować :)

    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 15. Data: 2002-10-05 21:11:14
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Konrad zamieszkała pod adresem
    <y...@w...pl> napisała:

    > Ale twórcy serialu jako pierwsi zaczęli sobie z tego żartować :)

    nie oglądam tego badziewia, ale u mnie w domu żartowano w ten sposób już
    daaaawno.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 16. Data: 2002-10-05 21:22:37
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Xena wrote:
    > nie oglądam tego badziewia,

    Nie Tobie to oceniac.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 17. Data: 2002-10-05 21:40:03
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Marcin Nowakowski zamieszkała pod adresem
    <m...@n...irc.pl> napisała:

    > Nie Tobie to oceniac.

    dlaczego nie mi to oceniać?
    podobno - nie to jest piękne co jest piękne, lecz to co sie komu podoba.
    Moim zdaniem badziewie.
    Wolno mi mieć swoje zdanie, bo zyjemy w wolnym kraju.
    Jesli to Twój ulubiony serial, to po prostu nie pasujemy do siebie i
    tyle ;-)

  • 18. Data: 2002-10-05 22:01:28
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Konrad <y...@w...pl> w
    <news:annan3$4pj$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Ale twórcy serialu jako pierwsi zaczęli sobie z tego żartować :)

    A może Fronczewski w swojej piosence (ze 20 lat temu)?

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 19. Data: 2002-10-05 22:19:46
    Temat: [OT] Re: fajne ogłoszenie (mocne!)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Xena wrote:
    > dlaczego nie mi to oceniać?

    No, nie do konca sprecyzowalem :)

    > podobno - nie to jest piękne co jest piękne, lecz to co sie komu podoba.
    > Moim zdaniem badziewie.

    O, tak juz zdecydowanie lepiej :)

    > Wolno mi mieć swoje zdanie, bo zyjemy w wolnym kraju.

    Ale to najlepiej zaznaczyc, zeby sie osobniki mego pokroju nie mialy
    do czego z nudow przyczepic ;P

    > Jesli to Twój ulubiony serial, to po prostu nie pasujemy do siebie i
    > tyle ;-)

    No to nic z tego nie bedzie, jakos to przezyje *chlip* ;>>