PracaGrupypl.praca.dyskusje › etykieta przy listach o prace

  • 1. Data: 2002-07-22 13:39:48
    Temat: etykieta przy listach o prace
    Od: "Wojtek" <v...@N...poczta.gazeta.pl>

    Kilka pytan zwiazanych z wysylaniem podan, listow motywacyjnych itp.
    Jak pracodawcy zapatruja sie na listy za zalaczonymi plikami (doc,zdjecie)?
    Czy do przyjecia jest wyslanie listu z zalaczonym DOC'em czy lepiej np RTF'a?
    Przepuszczam ze wiekszosc ludzi w dzialach HR uzywa wlasnie Worda i siakis Outlookow,
    ale wole sie upewnic...
    Zwykly TXT traci sporo z wygladu, HTML'e sa do pisania stron no i znowu nie kazdy
    program pocztowy to czyta...

    Druga sprawa - czy wypada wysylac swoj zyciorys do kilku firm konsultingowych, gdzie
    klientem jest firma na ktorej nam zalezy (robi nabor na konkretnego pracownika w
    kilku serwisach), i jeszcze przy okazji gdy sie znalazlo co to za firma ;) -
    bezposrednio do tej firmy?
    (moze zajsc sytuacja ze na biurku w kadrach znajdzie sie powiedzmy 5 zyciorysow tej
    samej osoby)
    Ile zwykle trwa taki nabor? tzn jak dlugo po wyslaniu odpowiedzi na ogloszenie mozna
    sie spodziewac odpowiedzi?
    Jak na te sprawy zapatruja sie pracodawcy ?

  • 2. Data: 2002-07-22 14:29:14
    Temat: Re: etykieta przy listach o prace
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Wojtek" <v...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    Outlookow, ale wole sie upewnic...
    > Zwykly TXT traci sporo z wygladu, HTML'e sa do pisania stron no i znowu

    auu..... auu..... ulubiony temacik ;-), ja wysyłałem i będę wysyłał doc'e,
    tutaj możnaby dyskutować o wyższości... ale i tak ważne jest to, że ty
    musisz się najlepiej dostosować do systemu odbiorcy ( a to jest w większości
    MS office) a nie odbiorca do ciebie, bo wtedy może takiego twojego np
    pięknego pdf'a nie otworzyć (bo nie ma czytnika zainstalowanego) i po prostu
    o nim później zapomnieć :-/

> [...]
    na konkretnego pracownika w kilku serwisach), i jeszcze przy okazji gdy sie
    znalazlo co to za firma ;) - bezposrednio do tej firmy?

    jest sens, bo gdy cię poleci firma konsultingowa to będziesz wybitny
    specjalista w ... to wpisz swoją działkę, gdy wyślesz bezpośrednio do firmy
    będziesz ew. tylko zwykły (już bez wybitności) specjalista ;-)))) - znam to
    z autopsji ;-))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 3. Data: 2002-07-23 15:38:08
    Od: kingram <k...@g...net>

    Slavo wrote:

    <ciach>
    > jest sens, bo gdy ci? poleci firma konsultingowa to b?dziesz wybitny
    > specjalista w ... to wpisz swoj? dzia?k?, gdy wy?lesz bezpo?rednio do firmy
    > b?dziesz ew. tylko zwyk?y (ju? bez wybitno?ci) specjalista ;-)))) - znam to
    > z autopsji ;-))
    >
    > --
    > pozdrówka, Slavo

    Cze...
    A tak wogole to juz znalazles dla mnie wizytowke tego swojego posrednika
    czy jeszcze nie?
    Nadal szukam i juz mnie to zaczyna powoli........

    --
    Bsrgds

    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them, be GPL !"

  • 4. Data: 2002-07-23 15:39:23
    Od: kingram <k...@N...net>

    kingram wrote:

> [...]
    > czy jeszcze nie?
    > Nadal szukam i juz mnie to zaczyna powoli........

    O i jeszcze sam sobie odpowiada... ;o))