PracaGrupypl.praca.dyskusjeelektronik-naprawa monitorów › Re: elektronik-naprawa monitorów
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: elektronik-naprawa monitorów
    Date: Fri, 01 Sep 2006 21:32:04 +0200

    rs wrote:

    > Akurat w tej firmie zarobki sa dos dobre.
    > Poczatkujaca osoba moze zarobic 1400-1600 netto a potem oczywiscie podwyzki
    > itd
    > Wiec chyba zle nie jest.

    A w ogole chca Cie tam zatrudnic? Mnie by troche zdziwilo gdyby
    kierownik
    tego serwisu na to stanowisko zatrudnil absolwenta matematyki zamiast
    pasjonata elektroniki po technikum, no chyba ze to ma byc praca
    zalatwiona
    po znajomosci.

    Kwoty ktore podales nie sa zle jak dla osoby bez doswiadczenia, ale
    jesli to praca na miejscu przez 8 godzin dziennie to na wielkie podwyzki
    bym nie liczyl.