PracaGrupypl.praca.dyskusjeelektronik-naprawa monitorów › Re: elektronik-naprawa monitorów
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: elektronik-naprawa monitorów
    Date: Fri, 01 Sep 2006 21:25:36 +0200

    rs wrote:

    > skonczylem mateme (5 letnie mgr) ale "mam oko" na pewna duza firme zajmujaca
    > sie naprawa urzadzen elektronicznych (monitory, itd)

    nie wiem o jakim segmencie sprzetu piszesz, ale jesli to takie pospolite
    monitory jakie mozna kupic w kazdym sklepie to serwisowanie tego
    nie ma wielkiej przyszlosci

    > co powinienem skonczyc?
    > jakis szybki kurs naprawy?

    jesli to cos w rodzaju autoryzowanego serwisu jakiejs marki
    ktory ma dostep do dokumentacji, know-how i czesci to mysle
    ze wystarczy jak nauczysz sie poslugiwac lutownica

    jesli to serwis ktory podejmuje sie ambitniejszych zadan
    to obawiam sie ze zaden kurs nie zastapi doswiadczenia
    jakie zdobywa sie latami poswiecajac swoj czas na
    zabawe/eksperymenty/psucie/naprawianie elektroniki

    > czy mozna sie tego nauczyc bedac juz zatrudnionym?

    w tym pierwszym przypadku to nie powinno byc problemu,
    ktos Ci bedzie tlumaczyc jak masz diagnozowac usterki
    i na podstawie tego co ustalisz powie Ci co masz zrobic
    w danym przypadku, z czasem nauczysz sie na pamiec jak
    naprawiac typowe usterki

    z mniej typowymi problemami oraz w drugim przypadku jesli chodzi
    o typ serwisu mozesz miec problem jesli nie bawiles sie nigdy
    w elektronike