PracaGrupypl.praca.dyskusjeelastyczność, czyli "stawianie na parę koni wyścigowych naraz" › Re: elastyczność, czyli "stawianie na parę koni wyścigowych naraz"
    From: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: elastyczność, czyli "stawianie na parę koni wyścigowych naraz"
    Date: Mon, 11 Jul 2005 15:07:36 +0200

    Użytkownik "Forest" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:33a6.00000df0.42d247fe@newsgate.onet.pl...

    > Ja mam 26 lat, jestem dość młody, na pewno fachowiec i dziennikarz mają
    więcej
    > doświdczenia niż ja. Cóz mam robić ?
    >
    > Czekam na wasze opinie, porady i komentarze.

    To proste: obaj maja racje, a zalezy to od branzy. Im bardziej "scisla"
    branza (IT, inzynieria, controlling etc.) tym lepiej sie wychodzi na
    specjalizacji typu perfekcyjne opanowanie waskiej, ale glebokiej dzialki.
    Natomiast im bardziej "humanistyczna" branza, np. management, marketing,
    negocjacje, sprzedaz - tym lepiej sie wychodzi na wszechstronnosci, choc
    oczywiscie nie moze to byc wszechstronnosc na zasadzie wszystko zlapac i nic
    nie dokonczyc.

    I.