PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekwiwalent za urlop - bez prawa do urlopu

  • 1. Data: 2003-08-06 11:07:32
    Temat: ekwiwalent za urlop - bez prawa do urlopu
    Od: "Arek" <a...@W...onet.pl>

    Witam,

    Z tego co sie orietuje to jesli nie nabylem prawa do urlopu i rezygnuje z pracy
    (powiedzmy po 4 miesiacach) to nie nalezy mi sie ekwiwalent za urlop. Czy nowy
    pracodawca po nabyciu przezemnie prawa do urlopu daje mi urlop rozniez za okres
    ktory wypracowalem u pierwszego pracodawcy? Czy tez te kilka dni przepada ?

    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2003-08-10 08:26:00
    Temat: Re: ekwiwalent za urlop - bez prawa do urlopu
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    okres
    > ktory wypracowalem u pierwszego pracodawcy? Czy tez te kilka dni przepada ?

    Witam
    Jeżeli jest to Twoja pierwsza praca, to nic Ci nie przepada tylko następny
    pracodawca doliczy Ci dni za 4 miesiące przepracowane u poprzednika. Pozdrawiam.