PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwna sytuacja... › Re: dziwna sytuacja...
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dziwna sytuacja...
    Date: Thu, 4 Mar 2004 14:01:42 +0100

    Użytkownik "Miner" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:c25gt0$34n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Gdy odchodzilem z firmy dostalem swiadectwo pracy oraz posiadalem podpisana
    > obiegowke takze przez ksiegowosc(obiegowka powinna lezec w firmie).
    > W zeszlym tygodniu dostalem wezwanie pisemne z firmy abym w terminie 7 dni
    > zaplacil zalega kwote ... ble ...ble ... na konto take i takie w przecinym
    > wypadku firma podejmie kroki prawne.
    > I teraz mam pytanie czy jesli odchodzac z firmy kiedy dostalem do reki
    > swiadectow pracy nie powinno to znaczyc ze jestem z firma rozliczony?
    > Poradzcie mi czy prawo nie stoi po mojej stronie.

    dość głupie pytanie bardzo w polskim obowiązującym obecnie stylu.......

    tzn pytasz czy jak se zapomnieli odebrać
    przy zwolnieniu to teraz możesz to leganie sobie przywłaszczyć?

    wiec ja ci podpowiem nie prawnie tylko moralnie......

    skoro zapomniałeś a teraz ci przypomnieli i też sobie przypomniałeś
    to twoich cholernym obowiązkiem jako uczciwego człowieka
    jest polecieć w podskokach do pracodawcy oddać mu te 200zł
    przeprosić za kłopot wyjaśnić że sobie zapomniałeś itd.........

    Nie zadawaj na drugi raz takich głupich pytań......

    marek Dyjor