PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwna sprawa z szukaniem tej pracy... › Re: dziwna sprawa z szukaniem tej pracy...
    From: amfora <a...@w...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dziwna sprawa z szukaniem tej pracy...
    Date: 16 Jul 2003 08:45:58 GMT

    Robert Drozd <r...@y...iq.anonimy-to-zera.pl> wrote:
    > Stało się to 14 Jul 2003 21:03:36 GMT, gdy amfora <a...@w...org>

    > A jak traktują Twoją działalność w kołach naukowych i organizacjach
    > studenckich?

    Etam, to jest jeszcze mniej warte niż praktyki.

    Ale mogę się podzielić pewną ciekawostką.
    III etap rekrutacji, rozmowa z menedżerem. Panu na finiszu
    zebrało się na udzielanie "dobrych rad". I otwartym tekstem
    doradził mi załatwienie sobie fałszywego świadectwa pracy
    "bo może tatuś lub wujek szanownej pani ma firmę. Od razu
    na panią będą inaczej patrzeć. Rok doświadczenia wystarczy."
    Co gorsza mówił o tym bez zażenowania, jakby to było zupełnie
    naturalne...

    Doszłam do wniosku, że wolę być bezrobotna do końca studiów
    niż pracować u takiego małego smutnego człowieczka.

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,