PracaGrupypl.praca.dyskusjedzialalnosc gospodarcza - pare pytan › Re: dzialalnosc gospodarcza - pare pytan
    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dzialalnosc gospodarcza - pare pytan
    Date: 23 Feb 2002 11:31:33 GMT
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>

    Dnia 23 Feb 2002 11:31:33 GMT, Roman Kubik
    <W...@p...com.pl> napisał(a):

    >wybierajac bank do DG nalezy sie kierowac nie tylko kosztem miesiecznym
    >prowadzenia, ale i kosztem przelewow [...]

    Ja zaproponuje wykupienie usługi dostępu do konta poprzez Internet
    (np. w takim ING BSK nazywa się to bodajże BSKOnLine). Wtedy nie
    trzeba biegać co miesiąc do banku, no i same przelewy są tańsze.

    I mam jeszcze pytanie, jak wygląda sprawa zawieszenia działalności.
    Ztcw wystarczy w US papierek z informacją o tym, że zawieszam DG na
    czas nieokreślony i stosowny druczek do ZUS'u. Od tego momentu nie
    muszę już płacić morderczych składek ZUSowskich. W tym momencie mogę
    przecież czekać na kolejne zlecenia, i jak tylko przyjdą odwiesić
    działalność i zacząć działać. Czy się mylę? Czy mogę tak robić
    wielokrotnie bez żadnych konswkwensji? I czy ew. ubezpieczenie
    zdrowotne mogę opłacać w ZUSie niezależnie (prywatnych ubezpieczalni
    to chyba jeszcze nie ma?!)

    Serdecznie pozdrawia,
    TeDe