PracaGrupypl.praca.dyskusjedzialalnosc gospodarcza - pare pytan › Re: dzialalnosc gospodarcza - pare pytan
    From: "Jacek Kr" <j...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dzialalnosc gospodarcza - pare pytan
    Date: Sat, 23 Feb 2002 12:57:26 +0100

    Dlaczego pytasz o to obcych ludzi? My nie znamy tej firmy. Możemy tylko
    gdybać. Zasięgnij opinii u samych pracowników. Oni też są zainteresowani
    tym, żeby firma dalej istniała i przynosiła zyski. Może nawet bardziej niż
    Ty (zakładam że jesteś właścicielem). Ludzie, którzy u Ciebie pracują mogą
    mieć wiele ciekawych pomysłów np. na poszerzenie zakresu działalności firmy,
    pozyskanie klientów, uniknięcie niepotrzebnej pracy itp. Często jest tak że
    ludzie z dobrymi pomysłami siedzą cicho żeby się nie "wychylać" i nie wyjść
    na "mądrzejszego od szefa". A z kolei szef głowi się całymi dniami co by tu
    zmienić.
    Na Twoim miejscu zrobiłbym jakieś zebranie, może nawet przy piwie, poza
    firmą. Przedstawiłbym im sytuację i zapytał co myślą.
    Może będziesz zaskoczony, że pracownik, poza mięśniami, czasami składa się
    również z mózgu :)

    =====
    = Pozdrawiam
    = Piotr Hołda <p...@z...com.pl>
    =
    = Nigdy nie ufaj pięknu poranka i uśmiechowi teściowej.
    = (przysłowie japońskie)
    =====