eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjedział obsługi klienta › Re: dział obsługi klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-
    mail
    From: "Kaizen" <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dział obsługi klienta
    Date: Thu, 20 Jun 2002 16:24:06 +0200
    Organization: Rot13 corporation
    Lines: 18
    Message-ID: <aesocl$sp3$1@news.tpi.pl>
    References: <a...@c...pl>
    NNTP-Posting-Host: medicomp.medicomp.com.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1024582869 29475 195.205.221.213 (20 Jun 2002 14:21:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Jun 2002 14:21:09 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:51605
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Carrie" <c...@w...pf.pl> napisał w wiadomości
    news:aessft.3vvjrh5.1@carrie.pl...
    > może pytanie zabrzmi trochę niepoważnie, ale chciałabym się
    > dowiedzieć, jakie konkretnie obowiązku ma pracownik działu obsługi
    > klienta?

    Sprecyzuj pytanie.
    Dział obsługi klienta może zajmować się akwizycją, wystawianiem faktur,
    przyjmowaniem reklamacji, sprzedażą, supportem użytkowników produktów firmy.
    Wszystko zależy od branży czy konkretnej firmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    GG 2122; ICQ#: 64457775
    e-mail Rot13 coded


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1