PracaGrupypl.praca.dyskusjedyzur telefoniczny › Re: dyzur telefoniczny
  • Data: 2003-07-11 12:58:45
    Temat: Re: dyzur telefoniczny
    Od: "Carlos" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "gsks" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:bem3fj$arp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <ciach>
    > Grzegorz

    ja pelnie dyzur telefoniczny po godzinach pracy. firma placi mi za kazda
    godzine dyzuru 10% mojej stawki godzinowej. znam firme, w ktorej ten dodatek
    wynosi 40%. znam rowniez firme, w ktorej zadnej dodatkowej gratyfikacji.
    kiedys z kilkoma prawnikami analizowlismy ta sytuacje i wniosek byl taki, ze
    tylko od dobrej woli pracodawcy zalezy, czy za pelniony dyzur telefoniczny
    wyplaci dodatkowe wynagrodzenie. oczywiscie praca wykonywana w godzinach
    dyzuru na zlecenie pracodawcy, jest juz rozliczana wg normalnych przepisow o
    wynagrodzenie za prace.