PracaGrupypl.praca.dyskusjedystrybutor › Re: dystrybutor
  • Data: 2006-08-13 09:32:59
    Temat: Re: dystrybutor
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@i...pl napisał(a):

    > Praca w domu! Czy jestes gotow na cos takiego? Badz szefem dla siebie.
    > Za sprawa interesu on-line pozostajac w zaciszu domowego ogniska
    > zyskujesz imponujace zarobki.

    Byłeś na tyle GŁUPI żeby dać się nabrać na proste wciskanie kitu i
    uwierzyłeś w ogromne zarobki. Efekt: jesteś kolejnym z łańuszka frajerów
    którzy wysyłają kasę organizatorom piramidki.

    > Mozesz dodatkowo zarobic nawet 5000zl
    > pracujac w pelnym lub niepelnym wymiarze godzin.

    Żałosne. Czemu nie piszesz 10 000. Albo 1 000 000? Nie zarobisz w tej
    piramidce frajerze nawet na lody w restauracji a jak już się
    zorientujesz, że zostałeś wyruchany to pretensje będziesz mógł mieć
    tylko do siebie.

    > Niemozliwe? Sprawdz!

    Po co? Ja nie spałem na lekcjach w szkole średniej :D

    > Wszystko, czego potrzebujesz to komputer z dostepem do sieci. Sam
    > ustalasz wlasny plan zajec. Zarzadzajacy systemem Web gwarantuje pelne
    > przeszkolenie. kontakt: j...@i...pl

    Zarządzający systemem Web - puknij się w WEB :>