PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycyjność › Re: dyspozycyjność
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dyspozycyjność
    Date: 28 Apr 2003 00:52:39 -0700

    "Tolek" <i...@w...pl> writes:

    > mam tylko jedno pytanko do Ciebie.
    > za jak wysoka pensje potrafiszbyc dyspozycyjna 24/7?
    > ja za 1400 jakos nie.

    to zalezy od wielu rzeczy (1/5 ceny samochodu ;))))

    np. ludzie, ktorzy maja swoj biznes a nie jest to wielka korporacja
    tylko firemka zatrudniajaca gora pare osob - sa na ogol dyspozycyjni
    24 godziny na dobe w sprawach zwiazanych z firma.

    czesto gdy startuja (a wielu mam znajomych co zaczynali tak od zera)
    nie stac ich samym sobie wyplacic nawet pensji, zasuwaja po 18 godzin
    na dobe, chodza niedospani. a jednak to robia i ja ich doskonale
    rozumiem.
    ja tez tak potrafie - gdy jest jakis projekt na ktorym mi zalezy,
    niekoniecznie ze wzgledow finansowych.

    albo inny przyklad, lekarze: nawet ci co nie sa na dyzurze tylko
    pracuja w przychodni sa na ogol dostepni 24 godziny dla naglych
    wypadkow ich pacjentow, czesto nawet za mniejsza stawke niz podana
    przez ciebie.

    nie wiem... ja moze dziwna jestem, ale dla mnie pieniadze to tylko
    jedna z form, czesto nie najwazniejsza, motywacji do pracy.
    owszem, za niska gratyfikacja badz nieprzystajaca do umiejetnosci
    zupelnie rozwala morale pracownika. ale to, co go czyni dobrym
    pracownikiem to niestety wzgledy pozakasowe i na takich skupiaja sie
    pracodawcy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net